Ochtenddrama

7 augustus 2018 - Lissabon, Portugal

Het drama met de Garmin. Werkt zo vreselijk!!!! Dolf had hem gehuurd in de hoop net zo’n perfecte te krijgen als de vorige keer. Dus hij had de zijne thuisgelaten..... We zijn bij het appartement gekomen met mijn telefoon 🤪

Parkeerdrama. Marcia had al zo’n voorgevoel. De eigenaar van het appartement had vannacht gezegd waar de auto gratis geparkeerd mocht worden. Wel voor 9 u weghalen, zei hij er nog bij...

Marcia & Dolf hadden niet zo best geslapen (slaapdrama) met allemaal toeristen die met hun rolkoffers onder hun balkon langs liepen.

Komen ze bij de auto, staat de politie al een bon uit te schrijven. Marcia legt hem uit hoe wij hier vannacht zijn gearriveerd. Na heel veel uitleg en toelichting had hij begrip voor de situatie. Het wordt een bon van € 20,- Ja, voegde hij er nog aan toe, als je later was gekomen was de auto weggesleept. Dat zou zo rond de € 400,- komen. Pffff

Ook bijzonder: 12 combinaties van het slot van de koffer van Thorsten geprobeerd. Uiteindelijk gewoon met de schaar geopend. Kan Thorsten tenminste een schone onderbroek aan.

Even de stad verkennen en oude plekken opzoeken. Het stikt van de toeristen (zijn wij natuurlijk ook). En het barst van de TukTuks. Veel te veel verkeer in die smalle straatjes. Ook nog even tram 28 genomen. Wel perfecte temperatuur: 27.

De kerk Santa Justa bezocht en kaarsjes voor onze geliefden gebrand. Daarnaast zit de drogist dir van alles, echt alles verkoopt. Daar moesten Marcia en ik natuurlijk even naar binnen.