Trans-Siberië Express

24 juli 2014 - Warschau, Polen

Dinsdag uitgezwaaid in Amsterdam door Imre, Muriël en Arnold. Dit is tegenwoordig het eerste vertrekstation naar Moskou. Dus heb ik zowel het oude (Hoek van Holland) als het nieuwe gereden.

Eerst maar eens opslaan, want ik ben al een verslagje kwijt.

Zo, dan maar in de Starbuck voor WiFi.

ik had internet ingekocht, maar in de trein is gewoon helemaal niets. Lachen hoor, wilde ik mijn mobiel opladen, want stopcontact in het toiletkastje, begint Luba te lachen: er is geen elektriciteit, zegt ze.

helemaal nergens!

Van Amsterdam tot Warschau en van Warschau tot Moskou alleen de conducteur die op een Butagasflesje het water voor de thee voor je kookt. En als hij dat doet, kijkt hij ernaar. Verder niks. Superbaan.

1. Iet Boeve:
    21 juli 2014
    Dag lieve Pientje, een goede start morgen! ik ga je volgen en denk aan je.
    Een fantastische reis gewenst met mooie, leuke, warme en positief avontuurlijke dingen.
    Groetjes voor Imre, Muriel en Arnold.
    Dikke knuffel met stevige
  2. Dolf, Marcia, Thorsten:
    23 juli 2014
    Wij volgen je en zijn heel nieuwsgierig waar je steeds bent. Wij hopen dat je een fantastische reis maakt.
    Knuffels van ons allen
    Liefs Marcia, Dolf en Thorsten
  3. Iet Boeve:
    24 juli 2014
    Jeetje zit je nu L in Warschau, kijk uit naar je vervolg en denk aan je, dikke knuf xxx
  4. Imre:
    25 juli 2014
    Helluw mother…top fotootje van het rode plein, te gek dat je daar bent geweest! heel veel kussen en geniet er van, ben zo benieuwd naar je verdere avonturen :) love you! XX
  5. Iet Boeve:
    25 juli 2014
    Dag lieverd, was je notabene al in Moskou, te gek.
    Gelukkig dat je thee kunt krijgen en hoe zit het met eten? moet je daar zelf voor zorgen? Ik denk aan je, dikke knuf uit het warme Dordrecht en nog warmere Scheveningen, waar we afgelopen week waren. Tot de volgende keer, veel genieten toegewenst !!! xxx
  6. Dolf, Marcia, Thorsten:
    27 juli 2014
    Toch jammer dat je niet in de trein je reisverhalen op internet kunt zetten. Je hebt er daar tijd genoeg voor:-), maar we zijn al heel blij als we weer wat van je horen. Je zit nu al in Jekatarinaburg als wij dit schrijven. We denken aan je..xxx